loading...
ترول و جوک و اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
hamid h-a بازدید : 357 دوشنبه 1391/04/19 نظرات (1)
چنتا جمله طنز در ادامه ی مطلب

لذتي که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست

تو زدنش به چوب لباسي نيست !

.

 

.

يه زماني توو مدرسه با دوستمون هماهنگ مي کرديم

که : تو اجازه بگير برو بيرون منم ?دقيقه ديگه ميام!

بعد معلم عقده اي مي گفت صبر کن تا دوستت بياد بعد برو

من که حلالشون نمي کنم!

.

 

.

دقت کردين هر موقع جوراب پاتونه دمپايي توالت خيسه!

آخه چرا؟

.

.

.

بعضي ها براي به جايي رسيدن

و بعضي ها بعد از به جايي رسيدن

همه چيز را زير پا مي گذارند ….!!

.

.

.

به سلامتيه مادرايي که با حوصله اي راه رفتنو ياد بچه هاشون دادن

ولي تو پيري بچه هاشون خجالت ميکشن ويلچرشونو هل بدن

.

.

.

عشق که آپشن نداره

خودت باش کسي ام خوشش نيومد ، نيومد اينجا مجسمه سازي نيست

.

.

.

يه وقتايي ديگه حسش نيست غصه بخوري

رسما” غصه تو رو ميخوره

.

.

.

دوستم: چقد مامان بابات خوب و مهربونن :)

من: واسه اينکه تو اينجايي !

.

.

.

اين همه خود را تحقير نکنيد، خداوند پس از ساختن شما به خود تبريک گفت.

.

.

.

از ميان تمام بازي هاي کودکانه

تنها” يادم تو را فراموش “را خوب بلد بودي

.

.

.

به يکي همينطوري اس ام اس دادم :

“ببخشيد ميتونم شمارتونو داشته باشم؟” جواب داد: “شما ؟”

اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد وقتي فهميدم از من اوسگل تر  هست

.

.

.

ندانستن عيب نيست ، فضولي کردن عيب است !

.

.

.

ميگه: چرا زن نميگيري؟

ميگم: مرسي من همينطوري راحتم

 ميگه :‌آخه ما ناراحتيم تو راحتي:))

.

.

.

ديشب يه دختره دَر فلشش رو گم کرده بود آروم از من پرسيد :

ببخشيد اگه فلش در نداشته باشه ويروسي مي شه؟؟؟!!!!

يعني از شدت خنده دل و روده برام نمونده بود

.

.

.

در دسترس بودنت ديگر برايم ارزش ندارد ….

اکنون نه مشترک هستي ؛

نه مورد نظر … !!!

.

.

.

تويى که ميگى : ديگه مثل من پيدا نميکنى !

واقعا فکر ميکنى بعد از تو ، دنبال يکى مثل تو ميگردم !؟

.

.

.

مامان بابام دعواشون شده بود ? روز بود قهر بودن…
بابام قبل از اينکه بياد خونه زنگ زد بهم گفت بيا پارک سر خيابون کارت دارم!!!!
من :|
رفتم گفتم جانم؟
برگشته ميگه ببين عزيزم ? شب هست که شام درست حسابي نخورديم داريم هر شب نون و ماست ميخوريم ، ? شبه رو کاناپه دارم ميخوابم کمرم تا نميشه پدرم درومده!!!
من :-؟
گفتم خوب چيکار کنم؟ دعوا نکنين خوب …
برگشته ميگه ببين عزيزم بايد يه فداکاري اين وسط اتفاق بيوفته!!!
من :O
گفتم بابا حرفات بـــــــــــــــو داره يعني چي؟!!!
برگشته ميگه مامانت از قهرمان بازي خيلي خوشش مياد، تو بايد الان که رفتيم خونه با مامانت الکي جر و بحث کني بعد من بلند شم بزنم تو گوشت بگم ببند دهننتو نبايد به مامنت از گل نازکتر بگي

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پسرك اريايي در تاریخ 1348/10/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااااالي


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی تو وبلاگ بزارم ؟
    سرعت لود سایت چطوره ؟؟؟؟
    عضو

    حتما تو سایت عضو شید  تا از امکانات جدید که میخوام در اینده به 

    سایت اضافه کنم استفاده کنید 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 34,812
  • بازدید کلی : 2,557,097
  • کدهای اختصاصی