زمان جاری : جمعه 22 تیر 1403 - 1:24 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 81
نویسنده پیام
arya50 آفلاین

مدير انجمن
ارسال‌ها : 146
عضویت: 24 /7 /1391
سن: 40
تشکرها : 2
تشکر شده : 5
عسل

+ در زمان بارداری حتماً عسل مصرف کنید. و حتی وقتی که نوزاد به دنیا آمد به دور سینه عسل زده و سپس سینه را در دهان نوزاد قرار دهید.

+مادرانی که در زمان بارداری دچار کمبود آهن می شوند بهتر است به جای استفاده از قرص آهن از عسل استفاده کنند و بعد از تولد نوزاد نیز مصرف عسل را به هر نحو ممکن ادامه دهند. زیرا استفاده از قرص آهن در زمان بارداری باعث بیش فعال شدن کودکان شده که اگر به قطره ویتامین هم همراه باشد باعث عقب ماندگی ذهنی کودکان نیز می شود.

+ افرادی که کارهای فکری زیادی می کنند، چهار قسمت ارده را با یک قسمت عسل مخلوط کرده و بخورند. این بهترین غذا برای صبحانه است.

+ قندک ها یا همان شکرک در عسل نشانه وجود شکر در عسل نیست. برخلاف تصور همگان، عسلی که شکرک بزند عسل خوبی است. فروشندگان برای اینکه عسل آنها قندک نزند و بتوانند عسل خود را بفروشند عسل را داغ می کنند تا قندک آن آب شود. با انجام این کار عسل سالم و مقوی تبدیل به عسل مرده شده و خاصیت خود را از دست می دهد.

+ بهترین عسل عسلی است که رس ببندد.

+ عسل بسته به نوع تغذیه زنبور، رنگ و بو و مزه آن تغییر می کند.

+ در صورت قندک بستن عسل اگر خواستیم قندک آن را باز کنیم باید عسل را با شیشه درون آب سرد قرار داده و سپس آرام آرام شروع به گرم کردن آب کنیم تا عسل شل شود و حالت عادی به خود بگیرد.


امضای کاربر :



انسان های نابــيـنــا قابل احترام ترند
چون دیگران را بر اســاس شخصــیت میسنجند ، نه ظاهــــر..!!
پنجشنبه 05 بهمن 1391 - 08:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | عسل | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS